شکسته شدم

♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

شکسته شدم


 

 

شكسته شده ام در لا به لاي آهنگ غمگين اين زندگي

 

بدون احساسي براي فردا

 

بدون خاطرات باراني

 

هر روز دلم را به بهانه اي ورق ميزنم تا شسته شوم

 

تا ارام شوم

 

آرام مثل كودكي

 

حالا كه بزرگ شده ايم دلتنگيم

 

اي كودكي سا يه ات را بفرست

 

اينجا آفتاب ما سايه ندارد

 

اينجا احساس , بوي گم شدن ميدهد

 

اينجا باران بوي سنگ و سيمان ميدهد

 

من بوي خاك باران خورده را ميخاهم

 

کاش میدانستیم رویای بزرگ شدن خوب نبود

 

پس

سايه ات را بفرست

 



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت13:45---31 خرداد 1392
درود اجی . به روی چشم دارم دنبال قالب میگردم تو فقط گریه نکن من در اولین فرصت ک بتونم قالب پیدا کنم عوضش میکنم فدات با کله یا علی فعلا.

mahdi
ساعت17:31---26 خرداد 1392
درود. فدات با کله ممنون ک بهم سر زدی و نظر گذاشتی و منو هم لینک کردی . این جور ک برمیاد فک کنم انشات خعلییییییی خوب باش فقط از ارایه های ادبی هم کمکی کمک بگیر خخخخخخخخ راسی باز نری منو فراموش کنی ها ک شیرمو حلالت نمیکنم خخخخخخخخخ در ضمن راه حلی رو ک پیشنهاد دادی رو ب جشنواره خوارزمی هم ی پیشنهاد بده حتما رتبه میاره

Azarakhsh
ساعت2:19---26 خرداد 1392
وبلاگت خیلی زیباست!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:,ساعت 1:2 توسط farnaz |